23 лютого наша гімназія вшанувала пам'ять героїв Небесної Сотні. Пройшов мітинг-реквієм «Герої не вмирають». Були проведені уроки пам'яті «Вони дивились в небо», виховні години «Мамо, я не вернусь..»
31 жовтня в Вознесенській гімназії «Орієнтир» відбувся благодійний ярмарок. Кошти зібрані на ярмарку, були витрачені на придбання подарунків для дітей Мирненського притулку та адресну допомогу воїнам – учасникам АТО.
8 жовтня 2014 р. 0 14.00 у гімназії «Орієнтир» відбулося громадське обговорення на тему: «Стратегії реформ – 2020». У обговоренні брали участь учні 11 класу на чолі з класним керівником Лебедь І.В., директор гімназії Стреліна В.О., заступник директора з виховної роботи Кірей Ю.В. та вчителі гімназії.
Класний керівник наголосила, що Україна – одна з найбільших держав Європи. Сучасне геополітичне положення України в Європі визначає її винятково важливу роль у розв’язані ключових економічних і політичних проблем усього континенту. Наш шлях у майбутнє – це шлях, яким іде Об’єднана Європа. Історія, економічні перспективи, інтереси людей дають чітку відповідь на запитання – де нам шукати свою долю. Наше місце в Європейському союзі. Наша мета – Україна в Об’єднаній Європі.
Учні підготували цікаві виступи про історичне коріння ЄС. Була представлена чудова презентація з кольоровими схемами та малюнками.
Також учні одинадцятого класу висловили пропозиції та зауваження щодо Стратегій реформ:
для того, щоб почали діяти реформи, передусім треба зупинити війну, жити в мирі та злагоді;
реалізація реформ можлива в разі наявності ефективної та збалансованої економіки, а також дієвої влади;
до першочергових реформ П.Порошенка не увійшла реформа освіти, адже реформи стануть незворотними тільки завдяки високому рівні освіти нації;
із розробкою Стратегій реформ повинна враховуватися й стратегічна екологічна оцінка з метою недопущення у майбутньому негативного впливу від реалізації реформ на стан довкілля та здоров’я населення.
Овечко Л.А. підготувала у бібліотеці викладку літератури «Стратегія реформ – 2020.Мета реформ – членство в ЄС».
Специально для родителей – обеспечьтебезопасность ребёнка
Электрические розетки, шнуры и электроприборыв доме угрожают безопасности Вашего ребёнка. Риск электротравм у маленькихдетей очень велик.
До того, как ребёнку исполнится 6 месяцев,установите защитные приспособления на электрооборудование. Когда малыш начнётползать, всё должно быть готово.
1) Поставьте заглушки на розетки, которыми Выне пользуетесь. Остальные розетки снабдите откидными крышками.
2) Зафиксируйте электрошнуры клейкой лентой,чтобы ребёнок не мог за них дёргать. Это предотвратит электротравмы; крометого, ребёнок не будет тянуть за шнур, и прибор на него не свалится.
3) Не забывайте выключать приборы из сети.Если шнур съёмный, отключайте оба конца и убирайте его.
4) Держите подальше от детей электроприборы,например, фен.
5) Отвлекающие манёвры. Если Вы видите, чтомалыш подбирается к электрическому шнуру или розетке, постарайтесь отвлечь его,но не поднимайте шума. Иначе ребёнок может заинтересоваться «запретным плодом».
6) Если дошкольник интересуетсяэлектроприборами, покажите ему, как правильно их включать. Научите старшихдетей аккуратно обращаться с электричеством. Объясните им, что пользоватьсяэлектроприборами возле воды опасно.
З метою попередження
небезпечних ситуацій під час літніх канікул було проведено ряд бесід та
заходів. Учні прослухали бесіди з пожежної безпеки, безпеки дорожнього руху,
поведінки на воді, безпеки під час проведення навчальних екскурсій, навчальної
практики, інструктажів з безпеки життєдіяльності. Діти ознайомилися з правилами
гуманного поводження з безпритульними тваринами, прослухали бесіду про
попередження дитячої злочинності і правопорушення. З метою уникнення отруєнь
грибами було проведено профілактичний диктант. Учні були проінформовані про
засади збереження моральних цінностей та необхідність дотримання здорового
способу життя.