Морально-правове виховання
Морально – етичне та правове виховання спрямоване на прищеплення та почуття моралі, міцних переконань і постійно перебуває в центрі уваги колективу. Педагоги гімназії проводять роботу згідно річного плану, спираючись на рекомендації з виховної роботи. Традиційним стало проведення місячників з прав дитини «Дитинство під охороною держави».
Місячник профілактики правопорушень «Ти гідно маєш жити»,складався не лише з тематичних виховних заходів, а й конкретних дій. Адміністрацією, класними керівниками, дитячим парламентом проводиться індивідуальна робота з учнями, схильними до правопорушень, контролюється відвідування учнями уроків, проводились засідання дитячого парламенту з цих питань та ради профілактики гімназії. Під час проведення декади «Толерантність як основа спілкування» проведена радіо лінійка «16 листопада – День толерантності», акція «Ця долька нікого не вдарить», акція «П’ять добрих слів», пам’ятки «Будь толерантною людиною», акція «Полотно миру», вставка літератури «Я, ти,він, вона – разом дружна ми родина», тренінг для учнів 8 – 11 класів «Толерантне спілкування», засідання круглого столу «Допомога дитині в стресовій ситуації»,відкриті виховні години «Урок доброти», «Уміймо бути вдячними!» .В рамках Європейського тижня місцевої демократії «Ми – європейці, ми громадяни України» конкурс стіннівок «Демократія в Україні та Європі».
Традиційним стало проведення загальношкільних заходів. Робота з учнями в цьому напрямку здійснюється не тільки на уроках, виховних годинах і заходах, а постійно, в процесі робочого дня проводяться бесіди та корегується поведінка учнів.
На засіданнях Ради старшокласників розглядалисьвипадкипорушення поведінкиучнями, схильними до порушень дисципліни, пропусків занять без поважних причин.
Велику увагу в гімназії приділяють родинному вихованню. Неодмінною умовою розвитку школи є співпраця педагогічного колективу з батьками дітей. Досвід роботи переконує нас в тому, що домогтися ефективних результатів у навчанні і вихованні дитини можна тільки на основі толерантності, тісної взаємодії педагогів і батьків та єдності їх поглядів на розвиток особистості. Поважаючи батьківські почуття, педагоги прагнуть краще вивчити індивідуальні особливості дітей, їхній темперамент, інтереси і здібності.Традиційно на годинах спілкування висвітлюється питання взаємовідносин у сім’ї. На батьківських зборах для батьків проводились лекції, бесіди.
Актуальні виховні заходи, які стосуються проблем виховання молоді неодмінно обговорювались і з батьками. Систематично проводяться заходи, що мають за мету показати роль сім’ї в вихованні підростаючого покоління. Тиждень«Хто про старих дбає, той гідною людиною зростає»(До Дня людей похилого віку), провели виховну годину «Не забудь-ще живуть ветерани»; фотогалерея до Дня людей похилого віку «Бабусі та дідусі - кращі люди на селі» розказала про кращих представників людей похилого віку нашого села, конкурс соціальних відеороликів «Мудрі і багаті літами»
Питання роботи гімназії з профілактики дитячої бездоглядності та попередження злочинності серед неповнолітніх розглядалися на засіданнях педради, нарадах при директорі, засіданнях МО класних керівників.